Zygmunt Chajzer przez lata współpracował z firmą Procter & Gamble i był twarzą jej proszku do prania marki Vizir. W 2018 roku została ona jednak zakończona. Prezenter telewizyjny uznał, że te kilka lat kojarzenia go z proszkami do prania szkoda zmarnować i postanowił stworzyć własną markę – Mr. Ziggi. Do sprzedaży trafi już w lipcu tego roku.

Czternaście lat trwała współpraca Zygmunta Chajzera z marką Vizir. Tyle lat emitowano reklamy z jego udziałem w telewizji. W pewnym momencie niektórzy ludzie przestali kojarzyć Chajzera jako prowadzącego programy telewizyjne, a częściej myśleli o nim jako o panu od proszku do prania. Nic dziwnego więc, że Zygmunt Chajzer zdecydował się na ruszenie w tym kierunku.

Jak podaje pb.pl już w lipcu tego roku na rynku pojawi się nowy, ekologiczny proszek do prania o nazwie Mr Ziggi. Chajzer przyznaje, że odbiorca jest zupełnie inny niż w przypadku Vizira, mniej masowy.

Ambtine plany Zygmunta Chajzera

Marka Mr. Ziggi ma być jednak inna, ekologiczna. Produkt przyjazny dzieciom, hipoalergiczny. Prezenter przyznaje, że jest to raczej nisza, ale być może w jego popularność jest szansa na dotarcie do szerszego konsumenta? Jak podaje pb.pl rynek proszków do prania wart jest 1,5 mld zł, a konkurencja jest spora i ma znaczące środki na reklamę i promocję.

– Nie chciałem wiązać się z wielkim producentem, gdyż bez sensu byłoby wchodzić do tej samej rzeki. Z drugiej strony ukierunkowanie na ekologię jest bardzo potrzebne, ludzie zwracają coraz większą uwagę na środowisko. Produkty Mr. Ziggi są przyjazne środowisku – mówi „Presserwisowi” Zygmunt Chajzer.

Co ciekawe prezener zapowiada, że nie planuje żadnej kampanii reklamowej. – Nie będzie kampanii reklamowej, ponieważ nas na to nie stać. Natomiast będziemy prowadzić działania reklamowe w internecie i w punktach sprzedaży – mówi Chajzer.

Czy Mr. Ziggi odniesie sukces?

Eksperci powątpiewają w to, że Zygmuntowi Chajzerowi uda się odnieść sukces. To, że Zygmunt Chajzer wiele lat promował proszki nie oznacza sukcesu marki proszku, tym razem ekologicznego.

– Przy silnej konkurencji, istotnej roli dystrybucji trudno będzie o sukces. No i nie mam też nadmiernie ekologicznych skojarzeń z nazwiskiem Chajzer – stwierdził Roman Jędrkowiak z agencji marketingowej ADHD Warsaw w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

źródło: fakt.pl