Położyła się i włożyła ręcznik pod plecy. Dwa tygodnie później ubrania były na nią o rozmiar za duże!

Zrzucanie kilogramów bez diety i ćwiczeń jest niemożliwe. Jednak zmniejszenie obwodu talii bez wysiłku jest już do zrobienia. W czasie 10 lat praktyki jako akupunkturzysta, Toshiki Fukutsuji opracował bardzo prostą metodę, która koryguje postawę, wyszczupla talię i sprawia, że brzuch się wysmukla.

Aby prawidłowo wykonać ćwiczenie, zroluj ręcznik w wałek, a jego końce zabezpiecz taśmą lub sznurkiem, żeby się nie rozwinął. Połóż go na twardej, płaskiej powierzchni (najlepiej na podłodze). Następnie połóż się na plecach tak, aby wałek znajdował się pod kręgosłupem na wysokości pępka.

1

 

Wyprostuj nogi i delikatnie je rozsuń (na szerokość ramion). Ręce wyciągnij za głową, a dłonie obróć tak, by były skierowane dołem do podłoża, a małe palce stykały się. Pozycja ta z początku może być niewygodna (a nawet bolesna), dlatego postaraj się wytrzymać w niej tyle ile dasz radę. Z czasem będziesz w stanie utrzymać ją ok. 5 minut.

2

 

Powtarzaj to ćwiczenie 3 razy dziennie, a już po dwóch tygodniach zauważysz, że Twoja talia jest szczuplejsza! Jakby tego było mało, to łatwe ćwiczenie idealnie radzi sobie z bólami kręgosłupa!

3

Spróbujesz tego w domu? My na pewno! 🙂

Share