Biedronka należy do ulubionych sklepów Polaków. Niemal każdy z nas robi zakupy w sklepach popularnej sieci. Wielokrotnie słyszeliśmy o różnych nietypowych sytuacjach, które rozegrały się w znanym dyskoncie, zazwyczaj dotyczyły one jednak kłótni o konkretny produkt. Znacznie rzadziej dochodzi do sytuacji, gdy klienci kłócą się z obsługą. Do takiego wydarzenia doszło jednak ostatnio w jednym ze sklepów.

W internecie ukazał się filmik, na którym widzimy, jak jedna z kobiet zachowuje się bardzo agresywnie w stosunku do obsługi. Jej zachowanie postanowił uwiecznić jeden z klientów, który znajdował się w pobliżu. Nagranie trafiło do mediów społecznościowych i zyskało ogromną popularność. Mało kto spodziewał się, że można zachowywać się w taki sposób w stosunku do drugiego człowieka.

Biedronka miejscem wielkiej awantury
Do nietypowej sytuacji doszło w jednym ze sklepów sieci Biedronka. Młoda klientka postanowiła wejść do środka ze swoim psem, wkładając go do koszyka i wożąc go ze sobą. Takie zachowanie nie spodobało się obsłudze dyskontu. Jedna z pracowniczek postanowiła zwrócić uwagę klientce, która łamała regulamin sklepu. Kobieta nie zamierzała jednak przyznać się do swojego błędu i zaczęła kłótnię.

Od samego początku zachowywała się agresywnie, nie zamierzając ustąpić obsłudze. Po kilku uwagach ze strony pracownicy, ostatecznie klientka uderzyła ją, w związku z czym postanowiono zawiadomić policję. Na miejscu szybko pojawili się funkcjonariusze, którzy zapobiegli bójce.

Biedronka należy do ulubionych dyskontów Polaków
– Ja nie będę wykonywała czyichś poleceń, bo ja nie jestem k**** pieskiem pani – krzyczała klientka.
Szybko ukazało się oświadczenie Biedronki w sprawie incydentu, do którego doszło kilka dni temu.

– Jest nam niezmiernie przykro, że klienci musieli być świadkami zachowania osoby przejawiającej agresję wobec naszych pracowników. Musimy jednak zaznaczyć, że nie będziemy tolerować wulgarnego i uwłaczającego elementarnym zasadom kultury osobistej zachowania, zarówno wobec klientów, którzy przychodzą do nas zrobić zakupy w miłej atmosferze, jak i pracowników naszych sklepów – stwierdził Jan Kołodyński, przedstawiciel Jeronimo Martins Polska.

źródło: pikio.pl