5 problemów osób aktywnych i moje sposoby, jak sobie z nimi poradzić

Każda osoba aktywna, niezależnie od tego co trenuje, spotyka się z różnymi problemami, które spowodowane są uprawianiem sportu. Jak poradzić sobie z tymi najczęściej spotykanymi? Sprawdź moje skuteczne sposoby!

Opóźniony ból mięśni

Chyba nie ma osoby, która nie zna tego charakterystycznego bólu, pojawiającego się najczęściej dobę po treningu. Jak zapobiec powstawaniu, potocznie zwanych, zakwasów? Jednym z moich ulubionych sposobów jest naprzemienne polewanie ciała ciepłą oraz zimną wodą. Taki prysznic złagodzi ból oraz stany zapalne, a także poprawi krążenie.

Problem z piciem wystarczającej ilości wody

Każdy z nas wie, że wodę należy pić, ale bardzo wiele osób nadal ten fakt bagatelizuje. Z powodu niedostatecznej ilości napojów w diecie możesz borykać się z takimi problemami jak: tycie, zmęczenie czy kłopoty z trawieniem. Jak więc pić więcej? Zaczynaj każdy dzień od wody z cytryną, a w ciągu dnia miej zawsze przy sobie butelkę z napojem, by pamiętać o regularnym piciu. Co w przypadku kiedy nie lubisz samej wody? Twórz własne wersje smakowe! Dodaj ogórka, miętę, limonkę lub ulubione owoce i ciesz się nowym smakiem.

 

Plamy na ubraniach sportowych

Każda osoba aktywna dba o swoje ubrania sportowe, gdyż pragnie, aby te posłużyły jej jak najdłużej. Jednak każdemu zdarza się pobrudzić swoje ulubione legginsy oraz zauważyć, że biały t-shirt nie wygląda już tak, jak kiedyś. Trudne plamy, takie jak pot, mogą pozostać na tkaninach nawet po praniu.

Działają niczym magnes na kolejne warstwy brudu i są przyczyną nieprzyjemnych zapachów, uwalnianych podczas kontaktu z ciałem. Moim niezawodnym sposobem na wszelkie problemy z plamami są kapsułki Ariel 3w1 POD, które nie tylko dbają o ubrania, ale także zwalczają najróżniejsze plamy. Skoncentrowany detergent taki jak w Ariel 3w1 POD z łatwością usunie zabrudzenia z syntetyków i sprawi, że strój sportowy będzie zawsze czysty i świeży!

Brak energii przed treningiem

W planach masz trening, ale doskwiera Ci zupełny brak energii? Są naturalne sposoby na to, aby pobudzić swoje ciało do działania. Jednym z najlepszych jest shot esspresso na 30 minut przed zaplanowanym treningiem – energia na cały trening gwarantowana. Nie lubisz kawy? Nic straconego. Zmiksuj 1 dojrzałe mango, pół szklanki borówek, łyżeczkę nasion chia, szklankę wody niegazowanej, pół szklanki mleka roślinnego oraz łyżkę guarany. Ten koktajl zadziała równie skutecznie.

Problemy ze snem

Aktywność fizyczna jest sprzymierzeńcem snu, jednak pojawiają się sytuacje, kiedy zbyt duży wysiłek zaburza rytm naszego snu. Podczas aktywności podnosi się ciśnienie, co może utrudniać zasypianie. Jak radzić sobie w takich sytuacjach? Unikaj intensywnego treningu zbyt późnym wieczorem, pamiętając by odstęp pomiędzy zakończeniem treningu, a położeniem się spać wynosił przynajmniej 4 godziny.

Źródło

Share