Sposób, w jaki się polepszysz, powie Ci, jak schudnąć

Istnieje wiele sposobów na zrzucenie wagi. Jednak to, co jest skuteczne dla jednej osoby, może okazać się zupełnie bezużyteczne dla drugiego. A wszystko z powodu osobliwości struktury naszego ciała: zyskujemy i tracimy wagę na różne sposoby. Według badań istnieje 6 rodzajów otyłości, które różnią się tym, gdzie gromadzone są dodatkowe funty.

1. Pierwszym jest odzyskanie górnej części ciała

 

Powód:

Zaczynasz czuć się lepiej, jeśli zużywasz więcej kalorii niż palisz, więc przejadanie się i bierność są głównymi przyczynami tego typu otyłości.

Jak schudnąć:

  • Wykonuj aerobik, ponieważ ważne jest, abyś spalił dużo kalorii. Chodź, biegaj, pływaj co najmniej 30 minut dziennie.
  • Wyeliminuj z diety rafinowany cukier i słodkie napoje.

2. Pierwszym jest odzyskanie dolnej części brzucha

 

Powód:

Zaczynasz zdrowieć po stresie, depresji, zmęczeniu.

Jak schudnąć:

  • Unikaj sytuacji stresowych: w przeciwnym razie nadmiar hormonu kortyzolu doprowadzi do gromadzenia się tłuszczu w dolnej części brzucha.
  • Pij więcej zielonej herbaty, która koi i pomaga spalać tłuszcz. Medytuj i praktykuj oddechy.

3. Pierwszym jest odzyskanie dolnej części ciała

 

Powód:

Jednym z powodów powrotu do zdrowia jest obecność glutenu w produktach używanych podczas gotowania. Rozważ dietę bezglutenową.

Jak schudnąć:

  • Idź schodami w górę i w dół. Więc trenujesz to nogi.
  • Nie zapomnij zjeść śniadania. Pierwszy posiłek pomoże zwiększyć poziom metabolizmu. Nie poczujesz się zbyt głodny, więc jedz mniej podczas lunchu.

4. Pierwszy brzuch staje się lepszy

 

 

Powód:

Nadmierne spożycie alkoholu – jest to prawdopodobny powód, dla którego wyzdrowiałeś.

Jak schudnąć:

  • Zmniejsz ilość alkoholu, ponieważ jest bardzo bogaty w kalorie, a także szkodliwy.
  • Jedz częściej, ale w małych porcjach: poprawi to twój metabolizm, a żołądek sprawi, że będzie płaski.

5. Pierwsze nogi stają się lepsze

 

Powód:

Tak więc kobiety z niewydolnością żylną lub w czasie ciąży stają się lepsze.

Jak schudnąć:

  • Unikaj soli: zatrzymuje wodę w ciele.
  • Nie siedź dłużej niż 30 minut, ciągle wstawaj i rozgrzewaj. Jeśli masz taką możliwość, połóż się tak często, jak to możliwe i podnieś nogi: to zmniejszy obrzęk nóg.

6. Najpierw lepiej brzuch i plecy

 

Powód:

Najprawdopodobniej, jeśli odzyskasz w ten sposób, prowadzisz siedzący tryb życia.

Jak schudnąć:

  • Upewnij się, że masz dość snu, ponieważ brak snu prowadzi do zwiększenia apetytu.
  • Zjedz pokarmy bogate w błonnik, które pomagają wchłonąć kalorie i sprawią, że Twoja talia będzie szczuplejsza.

Oczywiście ważne jest, aby pamiętać, że zdrowy styl życia i aktywność fizyczna są kluczem do szczupłej sylwetki.

Poinformuj nas w komentarzach, które z prezentowanych typów zostały przez Ciebie zidentyfikowane.

Share